Drogerie Markt
A dm-drogerie markt Kft. sikerének egyik kulcsa a folyamatos megújulás, az új és kreatív ötletek mindennapi használata.
Az elektronikus számlázás bevezetésével a dm-drogerie markt Kft. nem csupán egyszerűsítette az adminisztrációs folyamatokat, komoly lépést tett azért, hogy kreatív megoldással váljon környezettudatos vállalkozássá.
Az elmúlt 14 év során a dm egy üzletes drogéria diszkontból 200 üzletes, nyugat-európai multinacionális hálózattá fejlődött Magyarországon. A terjeszkedés eleinte a fővárosban, valamint a nyugat- és dél-magyarországi területeken volt a legintenzívebb, ezután kezdődött meg az ország keleti részein is az expanzió. A folyamatos fejlesztés eredménye a -tervek szerint- nem végeredménye, a 200 modern, a mai kor elvárásainak megfelelő, országos lefedettséget biztosító üzlet.
A hálózat növekedésével nőttek az elvárások a szolgáltatóval szemben, amit a versenyhelyzet még inkább felerősített. A műszaki színvonal folyamatos emelése mellett egyre igényesebb, emberközpontúbb, modern, tágas dm üzletek jöttek létre. Az ingatlanpiac átstrukturálódására folyamatosan reagáló vállalat már elmondhatja, hogy minden típusú kereskedelmi ingatlan megtalálható a dm üzletek között: sétálóutca, bevásárló-udvar, plázák, és centerek, szolgáltatóházak, és lakótelepi központok, pályaudvari lokáció.
Drogerie Markt
A dm-drogerie markt Kft. sikerének egyik kulcsa a folyamatos megújulás, az új és kreatív ötletek mindennapi használata.
Az elektronikus számlázás bevezetésével a dm-drogerie markt Kft. nem csupán egyszerűsítette az adminisztrációs folyamatokat, komoly lépést tett azért, hogy kreatív megoldással váljon környezettudatos vállalkozássá.
Az elmúlt 14 év során a dm egy üzletes drogéria diszkontból 200 üzletes, nyugat-európai multinacionális hálózattá fejlődött Magyarországon. A terjeszkedés eleinte a fővárosban, valamint a nyugat- és dél-magyarországi területeken volt a legintenzívebb, ezután kezdődött meg az ország keleti részein is az expanzió. A folyamatos fejlesztés eredménye a -tervek szerint- nem végeredménye, a 200 modern, a mai kor elvárásainak megfelelő, országos lefedettséget biztosító üzlet.
A hálózat növekedésével nőttek az elvárások a szolgáltatóval szemben, amit a versenyhelyzet még inkább felerősített. A műszaki színvonal folyamatos emelése mellett egyre igényesebb, emberközpontúbb, modern, tágas dm üzletek jöttek létre. Az ingatlanpiac átstrukturálódására folyamatosan reagáló vállalat már elmondhatja, hogy minden típusú kereskedelmi ingatlan megtalálható a dm üzletek között: sétálóutca, bevásárló-udvar, plázák, és centerek, szolgáltatóházak, és lakótelepi központok, pályaudvari lokáció.